«وقتی امیر گفت که نمی توانیم با هم ازدواج کنیم، عصبانی شدم و با شیشه قلیان به سرش کوبیدم اما او ساعتی بعد جان باخت و من به شدت عذاب وجدان دارم.» این اعترافات دختری جوان به نام فرانک است که نتوانست خشمش را کنترل کند و جان مرد مردعلاقه اش را گرفت.

متهم زن

همشهری آنلاین؛ حوادث: بیست و هشتم اسفند به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جوانی ۲۵ ساله در یکی از بیمارستان های تهران جان باخته و مرگ وی مشکوک است. به دستور بازپرس جنایی، ‌تحقیقات در این پرونده آغاز و مشخص شد که مرد جوان از یک ماه قبل در بیمارستان بستری شده است. او به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شده بود به کما رفته و تلاش کادر درمان برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و در نهایت یک ماه بعد تسلیم مرگ شد.

آنطور که خانواده جوان جان باخته میگفتند، ‌وی آخرین بار برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شده و ساعتی بعد بازگشت. او وقتی وارد پارکینگ خانه شد به سختی ماشینش را پارک کرد و سپس از حال رفت که خانواده اش فورا او را به بیمارستان انتقال دادند تا تحت درمان قرار بگیرد. خانواده پسر جوان می گفتند که او نتوانست توضیح دهد که چه اتفاقی برایش رخ داده است. در این شرایط جسد جوان جان باخته به پزشکی قانونی انتقال یافت و با انجام آزمایش های تخصصی اعلام شد که مرگ متوفی به دلیل ضربه مغزی و خونریزی داخلی بوده است.

بازداشت فرانک

بررسی ها حکایت ازاین داشت که جوان جان باخته به نام امیر، احتمالا به قتل رسیده است. کارآگاهان در ابعاد گسترده به تحقیقات خود ادامه دادند تا اینکه دریافتند او آخرین بار به خانه فرانک دختر موردعلاقه اش رفته است. همین کافی بود تا دستور بازداشت فرانک صادر شود.

اگرچه فرانک مدعی بود زمانی که امیر در خانه اش بوده، زمین خورده و سرش با دیوار بر خورد کرده است اما تناقض گویی های وی و رنگ پریده اش، حکایت از این می داد که او دروغ می گوید و حقایق را بیان نمی کند.

بازجویی از او ادامه داشت تا اینکه فرانک در نهایت اسرار قتل را برملا کرد و گفت: چند وقت قبل با امیر آشنا شدم. قرار بود با هم ازدواج کنیم و با هم قول و قرار گذاشته بودیم تا بعد از پایان ماه صفر، مراسم نامزدی بگیریم. او قول داده بود که به خواستگاری ام می آید اما روز حادثه زد زیر قول و قرارهایمان.

دختر جوان ادامه داد: روز حادثه به خانه مان آمد و زمانی که بحث خواستگاری و ازدواج را پیش کشیدم، او گفت که چون یکبار ازدواج کرده و در ازدواجش شکست خورده است، خانواده اش قبول نمی کند که مجددا ازدواج کند. وقتی این جمله را گفت خیلی عصبانی شدم و با شیشه قلیان به سرش کوبیدم. امیر سرش کمی درد گرفت، ولی حالش خیلی بد نبود و بعد از درگیری به حالت قهر خانه ام را ترک کرد و سوار خودرواش شد. بعدا متوجه شدم که ضربه ای که به سرش زده ام باعث شده که او به کما برود و جانش را از دست بدهد.

دختر جوان بعد از اعتراف به قتل برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

کد خبر 871798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha